Total Pageviews

Tuesday, July 5, 2011

i m lost,,

sedih+marah+heartless+bingung+ntah la,,,,2 yg aku rsa skrg...akhirnya aku da bkak pose..alhamdulillah..yg aku x leh skrg ialah aku rsa ilang atau khilangan,n cite ni logik sbb tgn aku terketar2 mse taip post ni skrg..bkn rsa tkut tp ada smething yg akn wat aku nangessss.. :'(...sekali lg,aku cbe nk brthan..x sggp aku nk nanges...prasaan x sdp ati 2 dtg tbe2,ase nk pngsan pun ada...Ya Allah,kuatkan hati hamba mu ini,entah apa dugaan lg yg bkal mlanda,aku arap aku dpt tmpuhinya...hati...kuatkan hatiku,jgn mnanges...aku arap 6t aku ok ckit..btul2 rsa nk pngsan...aduyai...aku x thu apa yg aku nk mrapu lg,,,da ckup kottttt

No comments:

Post a Comment

kat cnie yoa!!

please visit here frecuently...hoho3,,bkn pe...lau xda org bc cm ne nk dpt follower yg rmai,,come3,,aku sntiasa mnanti korg,,:)